Monday 15 April 2013

Del 1

Köpte ett litet rithäfte, några nya pennor och kritor för att försöka motivera mig själv till att börja rita igen. I fredags satte jag mig ner vid mitt skrivbord och började rita och skriva, utan någon egentlig plan utan bara vad som föll mig in för stunden. Politisk depression (som Saskia så fint kallar det) och allmän frustration var nog det som styrde mig mest. Jag har bara kommit halvvägs med mitt lilla improvisationsprojekt än så länge. Förhoppningsvis blir den andra halvan fylld med lite mer värme, kärlek och beslutsamhet. Men här är första delen:






















2 comments:

  1. Underbart Sara! Du borde verkligen börja göra saker till C'est Bon Anthology, tycker jag. Det skulle uppskattas varmt!

    ReplyDelete
  2. Ja, jag vill! Efter sis ska jag ta tag i ritandet på allvar.

    ReplyDelete